Nu nog maar een paar dagen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Irwin en Irene - WaarBenJij.nu Nu nog maar een paar dagen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Irwin en Irene - WaarBenJij.nu

Nu nog maar een paar dagen!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irwin en Irene

25 Juni 2013 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

De dagen gaan nu snel voorbij en de laatste dingetjes moeten nog even gebeuren :-). Gisteren hebben we de koffer ingepakt. Maar het kan zijn dat we die toch nog weer even moeten herpakken. Er moeten toch altijd weer meer spullen mee dan je denkt. En waarom past toch niet alles in de koffer? Op de een of andere manier blijft er altijd een stapeltje kleding achter dat er toch echt niet meer bij kan. Ook al past het nog wel in de koffer, dan wordt de koffer toch weer meer dan 20 kilo's. Maar gelukkig zijn er ergere dingen :-).

Net ook de bevestiging van het restaurant binnen gehad. Dus de eerste dag gaan we goed beginnen bij de Italiaan :-). Erg logisch natuurlijk als je naar de Baltische Staten op vakantie gaat. In de reisboekjes kwam deze goed naar voren, dus wij gaan er ook een kijkje nemen. Voor de liefhebbers, hier gaan we eten: http://www.fellini.lv/. Via het blog zullen we laten weten of het net zo lekker was als we nu verwachten :-).

Wij tellen in ieder geval de dagen af en hebben er ontzettend veel zin in!

Voor nu zou ik zeggen tot blogs!

Liefs en een dikke knuffel,
Irwin & Irene

• 26 Juni 2013 - 22:18

Carlo:

Ziet er goed uit die italiaan Irene, maar waarom niet een grieks restaurant ? De Baltische Staten staan daar bekend om.

• 27 Juni 2013 - 18:31

Ank:

Hallo!
    Is dat braaf of is dat braaf?! Ik reageer al op je blog nog voordat je daar aangekomen bent!!
    Een hele goeie reis gewenst en geniet lekker van jullie welverdiende vakantie na al dat inpakken ;-)
    Lieve groetjes Ank

• 27 Juni 2013 - 19:24

Eveline:

Het gaat hard nu. Alvast heel veel plezier gewenst!!! Ben heel benieuwd naar alle leuke verslagen en foto's natuurlijk!!! dikke kus van Eef

• 28 Juni 2013 - 08:29

Hèrel:

Lieve Irene en Irwin,

nog een nachtje slapen en dan gaat de vakantie beginnen. Sterkte met de laatste voorbereidingen en tot morgen.

Liefs en knuffels
    Hèrel

• 28 Juni 2013 - 18:56

José:

Yes, de vakantie is nu ècht begonnen. Heel veel plezier en een goede reis. Liefs van José, Jesper en Niels