Skiën tot je er bij neer valt - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Irwin en Irene - WaarBenJij.nu Skiën tot je er bij neer valt - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Irwin en Irene - WaarBenJij.nu

Skiën tot je er bij neer valt

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irwin en Irene

18 Februari 2014 | Oostenrijk, Gerlos

Lieve allemaal,

De afgelopen dagen is er de nodige sneeuw gevallen. Dus er is weer genoeg verse sneeuw om te skiën. Vandaag gaan de meesten naar Gerlosplatte om daar de nodige afdalingen te maken. Morris gaat hartstikke goed in zijn skiklas, dus die mag vandaag al met zijn klasje mee naar boven om daar te skiën. Hij vindt het helemaal leuk om te doen.

De afgelopen dagen hebben we ook de nodige spelletjes gespeeld. Olivier heeft weer een hoop nieuwe spellen erbij geleerd. En ook de Rummikub is al vele malen door verschillende mensen gespeeld.

Vandaag is al weer onze laatste hele dag. De week is echt voorbij gevlogen. Dus extra genieten geblazen :-). Vanmiddag gaan we naar de Milchbar om daar germknuddels (?!) te eten. Volgens de traditie trakteert de persoon die als eerste gevallen is. En nee dat ben ik dus niet :-). Walter is dit jaar de gelukkige daarvoor. Om 16 uur hebben we bij een après ski hut afgesproken. Dus ik ben benieuwd hoe het me daar gaat bevallen :-).

Morgen gaan we eerst nog naar Innsbruck stad voordat we naar het vliegveld gaan. Dus eens kijken waar daar allemaal te zien en te beleven valt.

Liefs en een dikke knuffel,
Irene

• 18 Februari 2014 - 15:38

Herel:

Lieve Irene en Irwin.
    Jullie hebben een veelzijdig programma zo te lezen, voor iedereen wat. Ben nieuwsgierig wat germknuddels mogen zijn. Arme Walter is dus de pineut voor trakteren. Veel plezier vandaag in de skihut en morgen in Innsbruck.
    Overigens de muts staat Irwin niet slecht.
    Goede vlucht terug.
    Dikke knuffel en liefs
    Hèrel

• 18 Februari 2014 - 15:45

Hèrel:

Lieve Irene en Irwin,
    Willen jullie namens mij de andere familieleden ook een goede en behouden terugreis wensen.
    Dank alvast.
    Liefs
    Hèrel

• 18 Februari 2014 - 18:41

Eveline:

Jemig is de vakantie nu al weer voorbij. Dat is ook snel voorbij gegaan. Had zo gehoopt op mooie sneeuwfoto's. Was de Apres Ski gezellig? Ik heb nog nooit germknuddels gegeten. Ben ook heel benieuwd wat dat is. Is het iets zoetigs of iets hartigs? Veel plezier in Innsbruck morgen en een fijne terugreis.

• 18 Februari 2014 - 18:43

Eveline:

Toch maar even de Germknödel opgezocht. Ziet er heerlijk uit zeg! Mjammie.