Here we go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Irwin en Irene - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Irwin en Irene - WaarBenJij.nu

Here we go!

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irwin en Irene

29 Juni 2013 | Nederland, Schiphol

Lieve allemaal,

We zijn weer een stapje dichterbij onze reisbestemming. Om precies te zijn zitten we te wachten bij de gate. We waren keurig op tijd op Schiphol, met dank aan Herel die ons weg heeft gebracht. Daarna even zoeken naar de incheckbalie. Want je kunt wel KLM tickets hebben, dat wil dan niet zeggen dat je daar ook in moet checken :-). Dus door naar de balie van balticair. Inchecken en douane verliepen verder prima. Nog even snel wat boeken en tijdschriften gekocht (nee niet voor mij, ik ga de ereader uitproberen en gebruiken) en een broodje gegeten en nu dus wachten op het echte vertrek. Weersverwachtingen zijn positief bijgesteld dus we zijn benieuwd! Riga here we come!

Liefs en een dikke knuffel,
Irwin en Irene

• 29 Juni 2013 - 11:30

Here:

Lieve Irene en Irwin,
    heb het graag gedaan jullie wegbrengen. Jammer dat vlucht nu vertraging heeft. Maar het zal wel ergens goed voor zijn, zou Irene zeggen. Gaan jullie lekker genieten en ik vind het weer leuk om de reisverslagen te lezen. Fijne vakantie en goed te lezen dat het weer daar positief is bijgesteld.
    Liefs
    Hèrel

• 29 Juni 2013 - 11:44

Ank:

Prettige vlucht!!

• 29 Juni 2013 - 13:39

Jennie :

Hi Irene en Irwin,

Ook ik ben weer van de partij deze keer!!!

Kijk er naar uit om jullie blog weer te volgen.

Groetjes en een dikke knuffel,

Jennie